Tandläkaren

Idag har jag varit hos tandläkaren Inga hål=) weeii=) Jag hade tom mycket fint tandkött. Där ser man=)
Så jag firade det genom att gå o sola i 15 min. Så himla skönt!!!
Har inte solat på toklänge, så de va verkligen på tiden!

Jag ska jobba i natt, de ringde från jobbet, egentligen skulle jag börja 4.30 imorgon bitti och på torsdag oxå, men nu jobbar jag natt i natt och sen kväll på torsdag. Låter finfint det! Slippa gå upp 3.20. Puuh!

Nu blir det mat och sen blir det att åka iväg och köpa tapeter=) Sååå kul!!!

Nu e vi inne i ett "bra-stim" GRATTIS TILL NYA JOBBET ÄLSKLING!!!



image310

Här kommer en bild på den sötaste lilla valpen som finns, den tog vi me oss till Finland i somras och lämnade den där.

Postat av: Lilla jag

Har han fått nytt jobb? O nu blir jag nyfiken!!!

2007-10-02 @ 18:09:28
URL: http://irenev.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0