ONYX=)

Onyx vann idag med 6-3=) YEEEEY!!! Jag satt o skrek. Motståndarna hade världens fulaste killar i deras "klack". Jag störde mig bara mer o mer på dem! Haha så snopna de såg ut när Onyx totalkrossade deras lag! HAHAHA!
Fullare o fullare blev dem. Det blev nog ingen rolig bussresa för dem hem! HA!

image355

image356


Jag o Darling åt på Havets källa idag. Riktigt god mat. Vildfärsbiffar=) Gott!!
Sen gick vi ett varv runt 2,5km spåret ute på jogersö.

image357

image358

image359

image360



Jag höll ju på att glömma! Jag har adopterat en lite delfin oxå. Den va på Skavsta o såg så vilsen ut, så ja tog me den hem imorse när ja gick av;) Den bor numera över min spegel i hallen=)

image362


Nu blir det lite prommis me Ankan o Nettski. O Zelda såklart=)


Postat av: Ankan

o så e jag oppe i ottan, minus 4 grader..fy fan vad kallt.

ja just det nissen svarade på mitt mess inatt..så nu håller jag på honom..haha..det går fram o tillbaka hela tiden. Muhaha..nyttigt!

najs prommis, men fy faaan vad kallt..burr burr

syns ikväll, party party party =)

Puss

2007-10-20 @ 08:32:41
Postat av: Maria

Jättefin hund, lite lik min prinsessa faktiskt :)

2007-10-24 @ 08:56:40
URL: http://maria.gibs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0