Målar o tapetserar

Idag har vi varit duktiga!!!
Vi har målat klart allt som ska. (Tror jag. Det e väl lite kvar, men de e väldigt lite.) Men det stora hela e klart. Vi har även lämnat in min bil på service och de två filmerna vi hyrde igår. "Linas kvällsbok" och "The Epic Story".
Den först nämnda va ganska bra, ungefär så som man faktiskt kände för allt i 15 års åldern o så. Den andra va ganska sjuk, men ändå ganska rolig. Som "Scary movie" typ.
När vi tittade på dem åt vi tacos=) Gottgott!!

Det kommer bilder när allt e hela klart. Roffa håller på o tapetserar i hallen, jag va med men fick ett utbrott på at de blev så bubbligt, så jag tog lite rast. Ska väl tillbaka dit nu.

Vi ska åka hem till mor o far strax oxå, ja får ju låna deras bil imorgon till jobbet=) Så snällt!
De ska få en present med;)

image334

Postat av: Ankan

jag har hjärtklappning...it sucks!

hoppas det gick bra med målandet sen!

Puss puss

2007-10-12 @ 13:25:45
Postat av: Nettan

Va ni är duktiga! Pöss!

2007-10-12 @ 13:29:59
Postat av: Mamma

Tack för den fina presenten!!!
Kram

2007-10-12 @ 17:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0