Lördags bilderna

image379

Kvällen började med ett varmt bad med bubblor, tända ljus och vin (Vinglaset står nere till vänster)


image380

Nettski o China


image381

Lilla jag, här ser ni hur det blev när jag färgade håret oxå. Jag e nöjd iaf.


image382

Skååååål=)


image383

Jag fattade aldrig det där me skorna... Vems va dem?? De e väl inget man bara tappar? eller??


image384

Smarta skavsta arbetare;)


image385

"I massage myself now... I give myself a massage....." Haha!!!


image386

Måste bara svluta det här inlägget med att lägga in en bild på min älskade lilla Flisan som tog tillfället i akt när Zelda inte va hemma o sov i hennes säng=)

Ledig två dagar nu! Yeeey! Jag o Nettski ska ner till Norrpan en sväng o shoppa lite! Ska nog gå o lägga mig nu så vi kommer iväg snart! Sov gott!

Postat av: Nettan

Haha, du glömde ju lägga in den bästa bilden ;) *asg* Och jag ser ut som ett litet troll men det bjuder jag på! Puss på dig älskling!

2007-10-29 @ 10:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0