Grattis mormor!

Idag skulle min älskade lilla mormor fyllt 83 år. Hon har lämnat den här världen. Skulle jag oxå göra om jag var i de skick som hon var.  ((Alzheimers))

Men inte deppa om det idag.

Jag började dagen med att inse att jag fått 3 sms och 2 missade samtal... Hehe, efter ca 5 min av vaken tid ringde Mikkis. Jag låg kvar en liten stund och tittade på lite one tree hill. Sen gick jag upp tog på mig träningskläder och tog med Zelda ut på en 40min lång jogging/gång prommis. =)

Nu har jag precis ätit frukost = 3 hårda mackor med keso och tomat och en stor kopp grönt te.
Jag känner mig nöjd med det jag åstakommit idag

Igårkväll så körde jag ett 30 min långt core pass hemma på mattan framför tv:n=) Yeey! Nu kanske det börjar hända saker=)

Nu ska jag ta ett välförtjänt bad.
Sen ska jag åka till stan o träffa Nettski=)

image348 Så här skulle jag kunna tänka mig o ha hemma=)

image349


Postat av: Ankan

va du är duktig!!! =)

vi har en bastu oppe i Norrland, men bara en ytterst mini..men det funkar ju det med =)

Puss

2007-10-16 @ 14:26:30
Postat av: Sofie

Fortsätt bara, så loovar jag att det kommer hända grejer!

2007-10-16 @ 21:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0