En liten lista

Då jag sitter på jobbet inför ännu en natt och pluggar lite lätt till körtillstånd till plattan så fick jag för mig att skriva en liten lista:

Dagens låt: Ingen speciell... Har lyssnat på radio rix.
Dagens dusch: Ett långt varmt bad me skön duschcreme
Dagens frisyr: Uppsatt i hästsvans med bena på ena sidan
Dagens smink: Mascara
Dagens klädsel: Just nu har jag mina supersnygga och sexiga svarta jobbarkläder
Dagens händelse: Promenad med Karin och Zelda
Dagens planer: Att jag skulle jobba i natt, och nu sitter jag här på flygplatsen
Dagens vill ha: En riktig shoppingdag snart!
Dagens saknad: Darlingen, vi jobbar om varann nu igen...
Dagens drog: Sjuuukt sugen på godis idag...!
Dagens tråkigaste: Lämna Zelda hemma
Dagens finaste: Zelda och Darlingen får dela första platsen!
Dagens måste: Äta godis!
Dagens dricka: Vatten
Dagens köp: Det får bli lite mat på Willys och lite godis, en SE&HÖR tidning opch yoghurt på jobbet
Dagens mat: Snabb makaroner och falukorv
Dagens sjuka: Lite täppt i näsan, men de e man väl alltid den här delen av året?
Dagens kärlek: Darlingen! Min bara MIN!
Dagens mående: Bra. Faktiskt inget att klaga på idag!

Så vad har hänt??
Jag och Nettski festade ju lite igår. Vi satt hemma hos henne och sen gick vi hem till Jennie. Trevligt.
Sen söp jag bort förlovningsringen.. Bra gjort?! Jag satt och lekte med den och vips så försvann den...
Vi ner på alla fyra o letade  o letade. HAHA!
Jag ringde Roffa o berättade vad som hade hänt och han kom dit. Efter ca en timme så hittades den. (Tack gud;))

Lusten att gå vidare till krogen o va inne i typ en timme försvann och vi åkte hem o sov.

Idag har jag inte gjort så mycket, diskade lite o så, sen kom Karin förbi och hon fick sin födelsedagspresent. Vi va ute och gick me Zelda i en timme typ. Sen sov jag några timmar, tittade lite på One Tree Hill, tog ett bad och sen åkte jag till jobbet.

Nu tittade Marcus på kameran o såg att de snöar....! Vafaaaan!!!! Usss...!

image353 
Lite sugen blir man ju=) Vilken tycker du ser godast ut?
Jag tycker nog det långa glaset med apelsinjuice eller nåt i=)

Postat av: Nettan

Haha, mitt lilla klantarsel! Puss på dig!

2007-10-19 @ 18:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0