Kvällsmat

image446

Dagens kvällsmat;) Jag orkade inte fixa något annat, så det blev fetaost, oliver, tomat och rödlök=)


image447 image448

En lykta som jag köpte i helgen och hänge upp, blev ganska fint=) Eller va tycker ni?
 
image449 image451

Min fiiina ödla=)


Dagen idag har gått väldigt smärtfritt tycker jag. Nice nice. Nu e jag ledig tills fre 12.45.

Imorgon blir det en sväng till gymmet och sen blir det till att tvätta. Men det blir nog bra, tänkte försöka att städa lite o så oxå. Henke kommer väl någon dag o fixar fototapeten. ÄNTLIGEN=) Fan va nice om den kommer upp snart, så ja kan göra klart! Snart blir det ju ikea me Nettski oxå, då ska det inhandlas barbord o lite annat som ska stå där. Blir kanon!

Nehepp, jag ska nog ta o titta på någon film. Vill inte störa darlingen när han sover han ska jobba förmiddag imorgon oxå.

Ha en bra natt;)

Postat av: hilda

åh lycka till på gymmet och med tvättandet..själv ska jag baka och träna senare ikväll tihi.

2007-11-20 @ 10:22:42
URL: http://molnina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0