Valborg

Jag o Roffa satt hemma o åt lax med potatismos. Tezzan ringer o tycker att vi ska följa me ut, efter lite övertalning från min sida så är vi på väg ut, då har vi redan druckit en flaska vin o lite mer till maten;)
Vi gick till Birgers! JÄTTESKOJ! Massa kul folk!

Efteråt gick vi hem till Jiwan. Supertrevligt att sitta där o glo på gamla bilder o snacka.

Helgen som var; jag o Tezzan cyklade fre o lör. Kl 4.00....! Superseriöst! Vi va på Vingåkers factory outlet oxå på fredagen. Lördagen va vi hemma hos Roffas föräldrar o grattade Johan o Sanna som har fyllt år.
På söndagen strejkade jag. Jag va så himla trött!!! Så det blev åka bil! O Gissa om vi inte blir stoppade då. Jag körde medvetet över en gågata, Men vi såg ingen polis. Typ en halv sekund senare har vi en polis i baken...!
Vi blir stoppade och kontrollerade. "Sofia, man får inte åka där du åkte.....!"
"Nääää, jag vet, men vi va sena till jobbet...!"
"Du får inga böter den här gången, men GÖR INTE om det!"

Haha! Ett gott skratt fick vi iaf!

Ha en underbar dag=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0