Tonfisk

Jag tänkte göra en liten lista=)

Just nu:
* Dagens mat: Tonfisk (Kvällens iaf)
* Dagens dryga: kattpiss
* Helgen: Jobba natt
* Dagens film: One tree hill (när ja ska sova)
* Dagen: Helt ok faktiskt
* Dagens humör: Jorå, ganska bra
* Dagens konstiga: Glassbussen på skavsta;)
* Dagens sötaste: ZELDA
* Dagens köp: En Piggelin
* Dagens dryck: Kaffe, kaffe o kaffe
* Dagens godis: Turkisk peppar
* Dagens fina: Min balkong!
* Dagens karl: Min sambo såklart!
* Dagens väska: Min fina röda från Tradera
* Dagens Vuxenpoäng: 39,6år! (Hjälp!) Hur gamla blir ni? (www.vuxenpoang.com)

Nä, nu ska jag se lite One tree hill=)
Förresten; jag har hämtat Puh nu och han finns i tryggt förvar i Service center!

God natt!


Postat av: Elena

38,1 blev jag... Marcus blev bara 21!! Konstigt! :)

2007-05-11 @ 19:40:09
URL: http://elsan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0