Svensexa

Igår hade grabbarna svensexa för Jonas=) hehe!
Full blev han, men Jenny vann kampen iaf, förra veckan på möhippan blev hon superfull, spydde ine en enda gång och ville inte gå hem förrens krogen stängde;) Jonas o grabbarna kom hem vid 0.00 typ. Och då hade han spytt (minst) en gång! Hehe!

Det kommer lite bilder senare idag. Har inte lagt in dem ännu.

Om en stund ska jag ut till Jönåker, hämta min älskade hund och titta när min andra hälft spelar fotboll. Det e ju bra väder iaf=) Så ja kan sola om inte annat!

Sen blir det Sthlm. Salt sjö-boo. Ska hämta däck o fälgar till mig=) Så fina! Sen blir det en sväng till Oxelösund och fika hos mor o far.

Ha en bra mors dag! alla mammor!!

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0