Rest in Peace!

                                                             image49



Idag gick min älskade Farmor bort.
Hon skulle fylla 82 i år, så hon var gammal och kroppen ville inte göra som hon ville längre, så det här var exakt det hon ville. Hoppas att hon har det bra nu! VILA I FRID FARMOR!!!!!

Igår var vi på klassfest för niorna för 10 år sen, dvs de som är födda -81. Vi hade lite förfest hemma hos oss och sen gick vi till träffen. Det var himla skojsigt. Massa av mina gamla polare var där! Maten var god!
Minuset var att det fanns väldigt såligt med sitt-platser och att det inte hände något mer efter maten, så då drog alla ner till Birgers. Visst det va superskoj på Birgers, men för 370kr tror man ju att det ska hända något mer!

Nu sitter jag på jobbet, ännu en natt på Stockholm Skavsta flygplats... Usch klockan e inte ens ett, o jag slutar halv sju... Hoppas att tiden går snabbt iaf.

Idag har jag inte gjort många knop... Legat hemma i sängen o haft ångest. Ångest för allt. Mitt liv o allt där till.
Jag kom fram till att jag inte ska dricka alkohol förrens 8 juni. tidigast! Så vi får se hur det går.

Roffa är världens bästa kille! Det är helt otroligt att han vill ha någon som mig! Han e verkligen superbäst!
Vill du bli av med mig darling så får du slänga ut mej, binda fast mig bak på någons bil och sen byta lås till våran lägenhet! Så du vet! hehe. Älskar dej så himla superdupermassor!


Nää, jobba lite? Ska nog gå uteronden....

Ha de bäst!

Postat av: Roffe the Great

Jag älskar dig över allt annat älskling. Så e de å så kommer det att vara.
//PS kolla över stavningen lite bara ;)
//PPS nu e din dator cp-seg igen, stänger av den för natten. Puss på dig min älskade superbästa underbara kvinna. Puss

2007-05-14 @ 02:32:57
Postat av: Irene

Hoppas din farmor har det bättre i himlen. Och jag är övertygad om att hon fortfarande är med dig.

2007-05-15 @ 00:20:29
URL: http://irenev.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0