Nalle Puh

image48

Jag har hittat en jättesöt Nalle Puh docka ute på långtidsparkeringen=) hehe jag ska gå ut o hämta den när det blir lugnt sen, om den e kvar;)

Annars e det en himla lugn dag. Igår slutade jag vid 22.30, då åkte jag o hämtade Karin och så drack vi nåt glas vin och tittade på film. Mysigt!


Någon som har gjort nåt skoj?? Kram på er alla

Postat av: Kitty

Stackars den som tappat Nalle Phu...
Vi åker till Kreta från Skavsta! Ska bli sååå kul!!!

2007-05-10 @ 17:40:58
Postat av: Johan

min puh-björn!!

har zelda varit hemma hos mig o vält min högtalare igår kanske?? misstänker henne starkt iallafall

2007-05-11 @ 01:27:41
URL: http://joo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0