Näää

Det blev ju inget "One tree hill" igår inte... eller inatt.. DVD:n vid sängen ville inte att jag skulle sätta in en ny dvd-skiva. As sur va den, den rörde sig inte ur fläcken, så jag spelade lite tetris och kramade på Zelda istället. Roffa va ju på jobbet, o när han jobbar sover Zelda på hans plats;)

Idag har jag och Tezz varit i Oxelösund och träffat Jessi och hennes söta lilla William! Så himla gullig! Exakt en månad gammal. Jag tog bilder, men får lägga upp dem imorgon när jag kommer hem. Sen var jag o Roffa o handlade lite o så.

Dagens mat blev couc-cous med fläskfilé med bea-sås och en sallad med tomat, gurka, sallad, passionsfrukt, kik ärtor och lite olivolja på det. MUMS!

Sitter på jobbet nu, har pratat lite om förra fredagens fest. Haha!
Ska väl ronda lite!

Sov gott alla ni som får vara hemma o sova!

Kram på er!


Postat av: Sara

Det gör du rätt i.

2007-05-12 @ 01:22:55
URL: http://sarakjellkvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0