mulet

Vaknade av att vi får nya grannar som flyttar in. Usch va det lät om dem i trapphuset!!! Världens tråkigaste väder oxå!

Idag då, jag o Zelda ska ut till Skavsta sen vid 14 o hämta darligen o sen bär det av mot Jönis för fotbollsmatch.
Sen ska vi till Oxelösund o titta på farmors lägenhet. Ska ev köpa den. Jag känner att jag behöver ett projekt. Jag älskar att fixa o dona o de vore kul o göra om något helt. Det e HIMLA mycket jobb!
Jag har redan massa idéer, får se om Roffa e me på att förverkliga dem bara!

Jag borde äta mat, e hungrig, men orka! Orkar inte laga maaaat...!
När jag blir stor önskar jag mig ett hembiträde=P, eller stor o stor, helst NU!

Igår var jag o Jessica ute o gick. Långt! =) Det tog väl 1.5 timmar eller nåt. Riktigt nice!
Sen va vi ute i Enstaberga o fikade och fick fiskar.
Sen kom mor o far o fikade. Jag gjorde min specialité, paj med blåbär o hallon! Gottigott!


Lite bilder från Skansen!
image51

Så himla mysig Lemu! Eller vad de hette=) Livsnjutare! Satt o glassade i solen!


image52

Fina leguaner!


image53

Darlingen klappar en OOOORRRMMM!!!!! Fast han e rädd för dem! *Duktig pojke!*


image54


Ha en bra dag, så kanske jag skriver senare! Nu ska jag väl slänga ihop lite mat ändå..!


Postat av: Din darling

De e ju störtsköna de där lemurerna, riktiga livsnjutare.
Älskar dig puss puss

2007-05-18 @ 12:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0