Möhippa!

Hehe jag säger ingenting! Jag visar bilder ist!
Medverkande: Jenny, Sofia och Malin!

Här är hemma, innan vi gick ut, Jenny har precis fått på sig den fina tröjan med texten "Ragga nu, om två veckor är jag gift" och den fina slöjan!=)

image58


Här sitter vi i bilen och kör flera varv runt stan för att hon inte ska veta var vi är på väg=)
image59


Här sitter vi på China!
image60


Slutligen en bild från Birgers!
SLUTSATS: Vi hade superskojjigt!! Även Jenny, fast hon blev superfull!

image61

Hon tjatade hela kvällen på att jag ska få igen när jag ska gifta mej, när ska jag göra det darling:)

Postat av: Kitty

Det ser ut som ni hade jätteroligt!

2007-05-21 @ 05:14:27
URL: http://elinhellokitty.blogg.se
Postat av: tess

visste inte ens att man kunde skriva in ålder så eranb fakta stämmer väl för hoppningsvis ;)

2007-05-21 @ 17:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0