Fjant

Fjant


Jag har inte så mycket att säga idag.
Jag o Zelda åkte till Oxelösund o lämnade mina vinterdäck, sen åkte vi o köpte en löp-blöja till henne, hon e inte så himla nöjd med att den sitter där, men de e bara o vänja sig! Börjar bli trött på att torka upp alla hennes små blod-droppar som ligger lite här o var på golvet!

Jag hittade en himla söt bild på Fjant. =)

Idag ska jag ut o käka med Roffa, John, Lasse, Micke, Tezzan, Emelie o Mikkis. Det ska bli skoj. Bokat bord på Birgers kl 20.00. Brudarna kommer hit innan o dricker lite vin=) Det e himla fint väder ute idag med! As nice!

Nu e jag ledig hela helgen, men jobbar 7 dagar i rad nästa vecka. Ska va i bas då. Skojsigt skojsigt.

Kanske uppdaterar lite senare. Ha det bäst!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0