Eftermiddag

Idag jobbar jag ju eftermiddag, fast jag borde jobba förmiddag. Darligen och jag har bytt, så att han skulle hinna spela fotbollsmatch. Skönt att få sova ut!

Jenny hade provsminkning idag. Superbra blev det! =) Verkligen! Jag vill oxå bli sminkad! Eller iaf lära mig ordentligt att göra det själv! Skulle va så himla skoj att kunna mixtra med färger o grejer!! Superskoj!

image85

Haha jag hittade en bild på Jiwan! Värsta svull-bilden=) Men jag tycker om dig ändå Jiwan=)

Vad ska jag säga mer då?? Jag har inget mer att säga....

One tree hill e såååååå bra!!! Fick hem säsong 1 o 2! Jag kan inte sluta titta! Längtar hem till tv.n!

Ha de bra!

image86 Värsta snygg Lucas är=)
Ta inte illa upp darling!
Men han e söt=)

Postat av: Kitty

Jag bara älskar one tree hill!!!

2007-05-31 @ 22:54:55
URL: http://elinhellokitty.blogg.se
Postat av: Anna

jag vill ha bullar och wienerbröd, men nej, jag få nöja mig med bönor och vin idag, va gott, verkligen bönorna är dagens höjdpunkt. Blaah, dags ´för tenta snart. Adios

2007-06-01 @ 11:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0