Helgen

Nu e det fm dagar igen. Idag o imorgon.  Men det går nog bra, ska gå o lägga mig strax. Ska bara ut o gå me Zelda en sväng.

I helgen va jag ledig. Fredag fixade jag värsta lyxen till Roffa kom hem, ska lägga in bild på det någon dag. Det va fint fruktfat med ananas, vindruvor, melon o massa gott!! Det va väldigt uppskattat!

Lördagen va vi lediga båda två och vi tog det lugnt under dan. Jag o Maria och Zelda gick nån mil på ekensbergs spåret. På kvällen var det kräftor och melodifestival-finalen som gällde i Oxelösund hos mor o far o bror o hans tjej. Trevligt!
The Ark var väldigt värdiga vinnare tycker jag. Fast jag gillar Sebastians låt med.

Söndag gjorde vi inte mycket alls. Hemgjord pizza bjöds det på då=) Smaskens! Det blev tillomed så bra att jag fick mej en matlåda idag=) Weeii!!

Nu ska ja gå ut me vovven, hon ligger o tittar på mej....

Ha en bra dag/kväll/Natt. Själv ska ja sova strax eftersom att jag börjar jobba 4.30 imorgon.
Älskligen jobbar natt oxå...:(

Heeej


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0