Hejhej hallå dagboken....=P

Näää det e ju Bert som skriver!

Förmiddagshelg! Finns det något positivt med det? Nää, det troa jag inte! Fast imorgon kommer jag börja jobba 8 timmars pass istället för 10! Det ska bli himla skönt! Jag kommer inte gå ner i tid något alls eftersom att det blir ca 3 extra pass mer i månaden ist. Så imorgon jobbar jag 5-13.15 istället för 4.30-14.45! Weeeeii!!! Det e ganska stor skillnad!

Jag har sovit några timmar efter jobbet, Skönt, frågan e om ja kommer kunna somna ikväll sen, borde kunna för ja e helt slut!!!!

Vi ska åka förbi max nu o äta lite kvällsmat. Orka fixa något nu!
En fm kvar, sen kanske jag blir människa igen! Hehe. Kanske!

Ha det så bra! Någon som har vägarna förbi Sthlm någon dag snart??
Kram på er

Postat av: Anonym

Skönt med lite kortare dagar... Är Max gott?
Vägarna förbi sthlm? Why?

2007-04-03 @ 00:24:39
Postat av: Elena

Jo Max är gott! Går inte att jämföra med McDonalds. Sen så är det svenska också, och det är ju roligare att gynna dem. Men detta är min åsikt.

2007-04-03 @ 20:09:41
URL: http://elsan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0