SOOORG!!!!

Idag är jag verkligen i sorg!

Igår tittade jag klart på säsong 3 på one tree hill... UTAN ATT JAG VISSTE OM DET!! Jag trodde att jag hade en skiva med 4 avsnitt kvar, vilket jag inte hade...! *snyyyft*!!!

Helt plötsligt när jag sitter här på jobbet så kommer det ett papper på skrivaren, hehe det är en bild från krogen för typ 2-3 år sen på mej o Malin. Haha!!! Så skoj de va o se den! Jag visste inte ens om att den fanns! Jag ska fråga Maher var han hittat den sen så kan ja lägga ut den här. Såååå fin=)

13
nya destinationer! Faan så nice!
Det kommer bli skojsigt!!Just nu känns det faktiskt som att det är roligare o roligare att vara på den här flygplatsen.

Nya destinationer från Skavsta


Italien
Pisa
Trapani (Sicilien)
Spanien
Alicante
Valencia
Tyskland
Baden-Baden
Berlin
Nederländerna
Eindhoven
Schweiz
Basel
Slovakien
Bratislava
Storbritannien
Liverpool
Malta
Luqa
Porugal
Oporto
Österrike
Salzburg



Naaaajs!!!

Imorgon e det begravning... Mindre najs....! Men det ska väl bli kul o träffa lite släkt iaf, o att Roffa ska få träffa alla som han inte har träffat förut med.

Vi höres!

Postat av: Irene

Hoppas det går bra imorgon. Kan vara skönt o få avslut ibland.

2007-06-14 @ 18:18:33
URL: http://irenev.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0