Så nice!

Bröllopet igår var allt som man vill ha av ett bröllop! Så himla mysigt!
Korten ligger kvar på kameran fortf o jag e på jobbet nu, så det blir inga kort det här inlägget.
Men vänta bara=)

Det började med att jag åkte hem till Anki och blev sminkad. Supersnyggt!
Min lilla lur ringer och jag svarar. "Du kommer inte att tro det här, högra lyktan på bilen har lossnat!"
Det är Darlingen som skulle åka ut me Zelda till Jönis som blev tvingad att stanna pga att hela blinkers grejen på högra sidan har lossnat! Det är ju sånt som inte kan hända!!! Eller jo iofs, så hände det ju... Men det borde inte kunna gå!

Vi anländer till Marsviken lite sent, men ganska prick 15.00!
SÅÅÅÅÅ FINA DE VAR!!!!!!!!
Världens snyggaste brudpar=)

Jättegod mat! Bra folk! Fina kläder! Fint väder! Bra presenter!
Alla va jätteglada och hade såå trevligt!

Mera bröllop till folket!

Älskar dig, min blivande man=)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0