Polismord?

Hej!

Nu har jag varit dålig på att uppdatera några dagar! Vad har hänt sen sist??

Melody club och The Ark spelade i Oxelösund i söndags! Bjuder på några bilder här nedan!

Vi va på banken och pratade om lån till nya lägenheten och vi ska bara ringa när vi behöver pengarna. Så bra=)
Vi va på ikea i måndags em. Handlade lite nödvändiga saker=) Alltid lika kul!
I tisdags var jag, darligen och bror min i Sthlm på grönan. Åkte massa skoj! =)
Träffade Aspen med. Skoj!

Igår va ju det så kallade polismordet i Nyköping. Fy faan va hemsk!!! Seriöst, va e de för stad vi bor i??
Han har jobbat på skavsta oxå...!

image104

Zelda=)


image105

Begravningen


image106

Lite fika efter begravningen. Jag, min kusin Sanna, hennes fästman Tommy och hennes mamma Minette


image107

Zelda och Ipp badar=)


image108

Vacker solnedgång från Thunis balkong!


image110

Robin som security=)


image111

MELODY CLUB=)


image112

Här oxå=)


image113

Ola Salo i The Ark


image114

Här sjunger Ola och Kristofer tillsammans!! SÅÅÅÅ BRAA!!!!!!!!!!! =)

Nää, nu ska ja väl sluta. Ska åka till Oxelösund strax. Fira min lilla pappa som fyller år

Ha en bra dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0