Fotboll

Idag ska vi till Okle (igen), den här gången för att titta på fotboll. Min kära lillebror spelar.
Ska bli kul o glida in på Ramdalen igen, det va längesen!

Sååå himla fint väder idag! Jag vill bara gå ut o gå ut o gå ut! Men jag e litr trött. Vi somnade väl runt 5 o Zelda vaknade och ville gå ut vid 11.30, så de va bara o gå ut. Skulle behöva sova lite mer. Ska ju jobba i natt.

Tittade på två st till avsnitt med One tree hill;) Micke hade laddat ner dem! Weiii!!! Han skickade över avsnitt 3, men ja vet inte var i cyberspace det försvann=(
Får åka hem till honom o bränna ut dem eller se dem där.

Nä, ska nog sova lite till. Det blir en lång dag (Och natt) om jag inte sover lite till!

Ciao!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0