Bröllopsdagen är här!!!

image87

Idag är det den stora dagen!!!! weeeiii!!! Ska bli superskoj! Det är ju fint väder ute oxå! *pust*
Ovan ser vi klänningen som jag ska ha på mig, tillsammans med ett par vita leggings.

om 2 timmar ska jag hem till Anki och bli sminkad. Jag kommer väl lägga in lite bilder här imorgon. Det är ju personal-fest på Lotsen ikväll med. ALLA ska dit! Ska bli så himla skoj!!

image88

Här är mina nya skor med! Som jag ska ha idag.....=)

image89

Här är mina reservskor med;) som oxå ska med under dagen!

Jag fick tillbaka min mobiltelefon igår med, den som jag köpte på valborg, men som gick sönder samma kväll. Jag lyckades ju spräcka yttre displayen på den, och lämnade in den med kostnadsförslag, men de lagade den ändå o tyckte att ja skulle pröjsa 1200spänn för det. Snåla Sofia som tyckte att det va LIIIIITE mycket eftersom att jag ändå kräft kostnadsförslag och att hela mobilen kostade 2000 säger tok nej.
De skickar tillbaka mobilen till service-stället och jag ska få tillbaka den i samma skikt som när jag lämnade in den. Den 2 maj. Men igår när jag kom dit, en månad senare, så är den återställd och jag behöver inte betala ett öre;) Så kan det gå om man e "en tjurig kund" Jag hade iaf Expert på min sida, jag va inte tvungen att betala något alls.

Hehe, så hädanefter ska jag ha displayen inåt mot benet i fickan, eller låta den ligga i väskan när jag e på krogen!

image90

Så ser den nya ut=)

Ha en superbra dag! Speciellt JENNY OCH JONAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Älskar dig Darling! image91


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0