Sista inlägget

Nu är det sista inlägget här innan vi åker till Afrika.
Jag e lite nervös, men det e ganska lugnt hittills. Packade klart allt utom nececären igår.

image157

Flisan ville oxå följa med. Och jag hade gärna tagit me henne oxå, men de blir nog jobbigt för henne att ligga nere i lastutrymmet i ca 4-5 timmar, så hon får vara hemma den här gången. Men ganska söt va hon när hon la sig där i=)

Nu ska jag bara fixa till mig lite, och sen bär det av till Skavsta flygplats=)
Hehe va va där o rekade lite igår, var man checkar in, var säkerhetskontrollen ligger osv....;) *100% ironi*

Ha det superbra nu!

Kram från oss!

Postat av: Sofia

Hej å hå! Hoppas ni får en superbra semester! :-) Själv ska man ner till lera i roskilde idag...tjohoo!!

2007-07-04 @ 09:21:11
URL: http://solaia.blogg.se
Postat av: Anna

Hoppas ni får det great!!!!!!

2007-07-04 @ 11:46:11
Postat av: Jiwan

Ni känner till de nya reglerna gällande begränsningar av vätskor i handbagaget?
;-) Haha!!
Ha en jättebra o kul semester!

2007-07-04 @ 14:45:52
Postat av: Kitty

Jätte kul Jiwan!!!
Hoppas ni får det bäst på resan! kram

2007-07-05 @ 17:30:11
URL: http://elinhellokitty.blogg.se
Postat av: Irene

Ha kul

2007-07-05 @ 18:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0