Inget vatten...

Jasså, så vaknade man den här morgonen och skulle spela badminton med bror, men ingen av oss orkade efter lite sms:ande, så vi sköt upp det tills imorgon ist;)

Jag går upp och hämtar posten, weeeiii IKEA katalogen har kommit!
Och var e bästa stället att läsa den på? Joo, på toaletten! Så jag promenerar dit och kommer på att vattnet e avstängt idag och imorgon.... =(. Vilka påhitt....!

Jag hade iaf lite framförhållning så jag hällde upp vatten i några flaskor igår och i en stor hink.
Jag hade helst av allt velat ligga i ett varmt bad nu, men de går inte. Antar att man längtar efter något mer när man vet att man inte kan få det just nu.

Ikväll ska ja o bror titta på golfaren. Eller sos. Vi får se vilken det blir. Eller båda...=)

Nää, ut o gå en sväng me Zelda kanske. Börjar bli dax.

Ha en bra dag.

image191

Bilden e från när vi va på Skansen o Darlingen klappar en orm=)

Postat av: Darlingen

Brrrr jag har fortfarande kalla rysningar av att känna på den där ormen. Puss

2007-08-01 @ 00:25:56
Postat av: Björnen

Haha! Tuffa killen! :)
Gissar att SoffiZ inte vågade och du kände dig tvungen att bevisa manligheten ;)

2007-08-02 @ 22:58:15
URL: http://nalle77.blogg.se
Postat av: SoffiZ

Hehe ja så kan det ha varit;) Det är iaf inte jag som har fobi för ormar i vårat förhållande=)

2007-08-02 @ 23:48:16
URL: http://soffiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0