Träna

Nääääe,  NU ska jag gå ner i vikt!
Ett efter ett kg kommer o sätter sig på mig. Dels äter vi kanske lite för "god" mat hemma, lite mycket chips o lite dåligt med att röra på oss. Men nu ska det bli stopp på det!

Jag har ju kort på friskis som jag betalar varje månad, men som jag inte har utnyttjat sen maj... Smart?? Nääe...
Friskis kortet e ju ett riktigt bra kort med gym, jympa och spinning. Så det e bara o välja o vraka!

Nån som vill hjälpa mig? Följa med mig ut o gå. Följa med mig till gymmet? (Tvinga mig...). Följa med på pass på friskis.

Jag behöver någon som pushar! När man e lite down....! "Jag oooorkar inte åka dit...." Då e de bara o tvinga me mig!
Nu J*LAR!

Sitter på jobbet. Har iaf inget godis, alltid en fördel! Jag har yoghurt och två nektariner;)
Ska GÅ uteronden sen iaf....=)

Snälla hjälp mig!!! Alla förslag mottages.

Robin; vi kanske kan spela badminton en gång i veckan eller nåt?

Postat av: jessie

jaaa jag känner lika dant men det är svårare för mig... om du inte vill träna på kvällarna.....

2007-08-02 @ 09:59:43
URL: http://jhw.blogg.se
Postat av: Robin

Yes. Vi kan försöka trycka in det någonstans. iofs så tränar jag mån, tis, ons, tors nästa veckan, så det får bli rätt så tidigt isf...

2007-08-02 @ 16:01:53
Postat av: Becca

jag håller med, jag behöver oxå gå ner i vikt... är uppe i alldeles för mycket, men jag kan ju inte begära så mycket efter 2 barn på snart 2,5 år...
Vill oxå ha ett träningskort, men PENGARNA finns inte just nu för det... Kram på dig

2007-08-02 @ 21:02:50
Postat av: Sofie

Du kanske vill vara med i vårat projektarbete? Vi ska göra tränings- och kanske kostprogram till personer som vill gå ner i vikt :) Vi har inte bestämt så mycket än, men ändå! :)

2007-08-02 @ 21:43:46
Postat av: SoffiZ

Sofie; Det vill jag gärna=)
Becca; Ett träningskort på friskis kostar 200:-/mån om du har det på autogiro. En bra investering;)

2007-08-02 @ 22:14:29
URL: http://soffiz.blogg.se
Postat av: tess

jag har bästa du kan praktisera hos mig en vecka du vet ju hur jävla mycke jag springer på jobbet skulle de kunna vara något??? puss

2007-08-03 @ 17:42:35
URL: http://geggi.blogg.se
Postat av: Emelie

Jag har bestämt mig med och ska köpa det där förbaskade kortet!! så då kan vi ju pallra oss dit tillsammans nån gång ;)
ses på jobbet!

2007-08-04 @ 15:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0