Ingen...

Ingen badminton idag heller, de svarar inte på gumshallen, tråkigt...!

Helt otippat kommer darlingen upp vid 12.30. (Han jobbade ju natt tills idag så han borde sova länge)
Så vi åkte ner på stan o åt på tzatziki och gick vidare ner på stan. Jag hittade ett linne o ett par byxor på indiska och en tunika på H&M. Köpte även födelsedags present till min brors tjej som fyllde 18 i söndags. Grattis Sofie!

Vi åkte en sväng till Ö&B o hittade kusin Sanna med sambo=) Sen åkte vi hem o hämtade Zelda och åkte ut till Skavsta o tog emot mor o far som kom hem från Bulgarien. Kul o se dem=)

Kom precis hem. Vi lyckades få tvätt tid 17-22 och vi har typ SÅÅ mycket som nehöver tvättas, så de va behövligt!

Jag ska gå o sova en stund nu, Darlingen lovade att ta tvätten medans jag sover eftersom att jag har två nätter kvar nu.

Ha de!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0