Grinden

Jag har inte suttit vid den här grinden sen maj.... Känns som att det var igår, jag har ju varit här o startat upp på nätterna o så, men inte suttit o vaktat...!

Usch jag är verkligen inte sugen på något. Sitter o dricker lite yoghurt nu.
Idag ska vi flytta klart resten av alla saker från nyk-okle. Ska bli så himla skönt när allt är flyttat o klart.
Orkar inte me Nyköping.
Blä för det mesta just nu faktiskt....!

MUNTRA UPP MIG!

Det enda som e bra just nu e att ja kan lyssna på Rix morronZoo=)

Ska nog ropa in nåt skoj på Tradera nu istället...

Ha de bra

Postat av: Kusin Sanna

Hejsan kusinen,
och grattis i efterskott!!!
Du ska se att det blir bättre nu när ni har flyttat. Det tär på krafterna att renovera och slita och släpa. Men när allt är på plats och man kan pusta ut och skämma bort varandra lite så känns det snart bättre!
Hoppas ni trivs i lägenheten och hälsa Roffa och resten av familjen från mig!
Kram Sanna

2007-08-27 @ 10:15:36
URL: http://blogg.aftonbladet.se/11507
Postat av: Nettan

När får jag komma på inflyttningsfika då va? :P Tror att allt kommer kännas bättre när ni flyttat färdigt och kan släppa det ur tankarna sen... *kramisar*

2007-08-27 @ 10:36:39
Postat av: Anna

det kommer bli gott med en ny bostad, och du slipper iaf just nu, flyttstäda, vilket suger hästpung, hur mkt grejjer som helst, men iaf. HA drt bästas! Kramen

2007-08-27 @ 12:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0