Flyttad o klar

Igår flyttade vi klart allt, nästan.
Så skönt! Nu är det typ bara en miljarrrd grejer att plocka upp=P

Men vi e iaf i rätt lägenhet nu. Ska städa i gamla lght imorgon. USCH! tycker inte om att städa...

Jag e SÅ trött!!!! Har inte sovit många timmar sista nätterna. När jag slutar sen vid 14.45 ska jag hem o SOVA!!!! Sova sova sova! Sen får jag ta tag i städning. Måste bli pigg först.

Imorgon e det kräftfest hos Mikelina oxå. Ska bli himla skojsigt! Massa folk=)

Ha en bra dag!

image249 

Postat av: Sofie

Skönt att snart komma i ordning! En liten fråga. Om du känner att du vill vara med i vårt P A, så är det bara att säga till. Kort och gott, du ska följa kost och träningsråd under 8 veckor. Vissa tester för att jämföra före och efter kommer att göras. Hör av dig om du vill ha mer info. [email protected] Kram / Sofie

2007-08-29 @ 16:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0