Övertid

Idag skulle jag jobba ett av mina efterlängtade 8 timmars pass. Haha trodde jag ja!

Jag skulle slutat 22.15 och åkt hem o min fina audi. Istället kom jag därifrån vid 0.00. Men men, tid e ju pengar=P, så det blev lite övertid iaf. Nice! Imorgon börjar jag 13.15 (som vanligt på mina förra tider....!) Bara för att det behövs folk. Hoppas att det bara blir 8 timmar och 15 minuter imorgon iaf!


Nu e det ju iofs torsdag, så jag ska va på jobbet om 12 timmar...! Blää... Grattis IRENE på namnsdagen idag!
Nu ska jag gå o sova lite tänkte jag.

Tänkte lägga upp lite bilder, hur gör man så att man får in flera bilder i ett o samma inlägg? Nån som har lust att berätta?? Irene eller Elin??

Kram o god natt!

Postat av: Irene

Tack så mycket!

När du lägger in flera bilder så gör du på samma sätt när du lägger in 1. Bara att du upprepar proceduren. Välj minibilder om du vill ha många på rad, annars får de inte plats.

2007-04-05 @ 15:52:18
URL: http://irenev.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0