Fixar

Idag har det varit en fixa-och-dona-dag! Det e roliga dagar som jag har massa idéer om allt=P

Jag o Zelda va på Ö&B en sväng o köpte 3 till Zink-hinkar, ska så lite i dem ikväll o sätta ut dem i mitt växthus. Vi köpte en liten byrå till badrummet oxå, det blev supernice! Jag städade miniakvariet oxå. Mikkis kom hit en sväng o sen kom Roffa hem.

Ska iväg o träna Bas-pass ikväll. Jenny hämtar mig kl 17.45. Usch, har ingen lust alls med det! Men jag har lovat....!
Sen blir det 14-22.15 hela helgen, får väl se om det blir övertid nu med. Hoppas inte det! Orkar inte! Roffa jobbar samma tider i helgen, så Zelda får bo ute i Jönis då.
På lördag ska vi hem till Nettan o Staffan en sväng. Festa till lite. Eller vi ska dit iaf.

Nä, återgå till allt annat.

Ha en bra fortsättning! Nån som har gjort nåt skoj??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0