Dagens bravader

Idag har jag varit en sväng på stan med Jenny o Daniel, sen va jag ute på Gums o köpte lite mer pärlor (Köpte en hel hög igår med) och så köpte jag en mini gran och nån mer växt till balkongen. Efter det åkte jag hemåt och fixade lite mat, vilket bestod av tonfisk, tomat, gurka och vitlöksdressing. Jag tog även den lilla minibiten pizza som jag hade kvar från gårdagen och den pizzasalladen från igår, tillsammans med ett stort glas saft=P Jag åt ute på balkongen!

Sen åkte jag o Zelda o träffade Tezzan, vi gick i hamnen en sväng. Så himla fint väder!!!

Sen blev de dax o göra mat igen... Då blev det köttfärssås och pasta, så nu har jag matlåda tills imorgon med.

Har suttit på nätet typ 4 timmar. Haha har pratat med Niklas. Trevlig snubbe från Sthlm.

Nä, snart kommer Roffa hem, då ska jag typ pussa honom god natt o sen sova.. kul liv!

Ha det super! Puss på er!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0