Bröllop

Idag e de bröllop=)

Ska bli så skojsigt! I Husby Oppunda kyrka.


Igår va vi på Skyddsmässan på Älvsjömässan, jätte skojsigt!!! =)
Jag, Mikelina, Peter o Roffe. Jag vann en mobiltelefon. En nokia 1112, så de va ju inte den nyaste modellen, men den va söt. Alltid kul o vinna=)
Jag hade ju inte ens hört det...
Så här va det, SOS alarm hade en monter o man skulle fylla i 3 frågor, så jag tittade på va peter skrev och skrev av, sen tittade vi när de hade genomgång.
Sen såg jag att polisbilen bakom hade blåljus på, hehe då blev ja ju tvungen o gå dit=) Så då sket ja i SOS... Sen börjar de ropa i högtalaren


-"Sofia Eriksson, Nyköping? (SOS Snubben)

-"Sofia, Sofia, heter inte du Eriksson??" (Mikelina)

-"Jo, de gör jag, vaddårå??" (Jag)

-"De ropar på dej!! gå dit!!!" (Mikelina)


Hehe jag höll på o missa allt jag...=) Inte lätt o koncentrera sig när en polisbild av årsmodell 07 står o blinkar=D.

Åter till bröllopet, ja ska nog börja göra mej i ordning!!! Ska åka dit vid 14. Ska va där 14.30 tror ja. Så nu blir det ett långt o skönt bad=)


Ha en bra dag!!! Det ska jag ha!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

UNDERBART BRÖLLOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag vil gratulera Tomas o Jane! Jag hoppas att ni får all lycka!!!!!

Sova nu!

Gonatt



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0