25/8-06 Festa=)

Idag ska jag, Nettan o Denise festa till lite.
De blir kanon! Jag ska kompa 2 timmar från jobbet så jag planerar att åka härifrån PRICK 19:00! Hehe, hämta upp Nettan o sen blir te party party!!

Igår va ja o Nathalie o fikade. Trevligt som bara den=) riktigt kul!

Jag bakade en hallon och blåbärspaj idag som jag tog me o bjöd på, Lasse hade en kladdkaka o Micke hade en tårta=) hehe fan va vi svullade=) Sååå nice! Han fyller år idag och jag fyllde ju i söndags o så e de här mitt sista riktiga pass i bas gruppen me. skojsigt!

Skulle ju va ledig hela helgen, men snäll som ja e så tar ja ett extrapass på söndag. 05.00-13.00. extrapengar=)
Vi köpte ett akvarium idag,ett 54 liters, ska väl köpa lite mer fiskar o sånt sen oxå, de blir bra, o vi får se om ödlorna får va kvar i de lilla akvariet o bara ha fiskar i de stora nya. de visar sig.

Nää, snart så... IN I DIMMAN=P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0