Mors dag! ♥

Idag är det alla mammors dag:). Mina killar gav mig sovmorgon i morse:). Sen har de sagt att jag ska få en klänning som jag har hittat på Indiska:) Mina bästa killar! ♥

Idag händer det!! Mammabikten! Jag har aldrig varit på det förut, men har höga förväntningar;). Det kommer bli så himla roligt! Jag och
Agnieszka ska med tåget runt 10. Uppe på plats sen kommer vi att få träffa underbara Jenny igen, och sen ska vi få träffa Petra för första gången! Det kommer att bli grymt! Massor med folk, kändisar, föreläsningar, lunch och annat trevligt!

Igår hade jag lite beslutsångest, och det blev lite modevisning inför Darlingen. Jag provade säkert 10 olika klänningar, men sen bestämde vi oss för en vit. Till den tror jag att jag ska ha leggings och en röd tröja. Men det där hinner nog ändras ganska många gånger innan jag kommer fram:) Ska ta med en ryggsäck med ett ombytes alternativ;)

Killarna har redan åkt iväg. De skulle åka till Tullgarn på Jaktmässa. Jag hade gärna följt med dit, men eftersom att jag fick välja så väljer jag Mammabikten:)




Nähe, nu är det dags att göra mig i ordnig. Jag och Zelda ska gå ut en sväng oxå:)

Ha en underbar dag!!!!!



Mamma, KRAM på morsdag! Jag älskar Dig! ♥

Postat av: Amanda

Önskar dig en fin morsdag! Ni kommer få så kul på mammabikten! Kramar

2010-05-30 @ 09:10:08
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0