Lite bilder



Dagens steg; ca 18.000. Har inte haft stegräknaren på mig hela tiden idag, så jag räknar på några fler steg:)





En "vanlig" bild på Agnieszka.




En suddig actionbild på Agnieszka och Czarly. Den lades upp på begäran av en viss person;)


Jag satt med hårfärg i håret och fick ett sms av Agnieszka. Hon undrade om jag ville följa med och gå på promenad. Jag behövde en timme att tvätta ur färgen och göra i ordning mig. Hon kom och hämtade mig och vi gick två varv på 2,5km spåret på Jogersö. Jättetrevligt!!

 


Så här blev jag i håret. Jag är jättenöjd. Färgen är rödare än vad den ser ut på bilden. Underhåret och luggen blev färgad.


Jag sitter och tittar på Lyxfällan nu. Herregud vad vissa har problem! Hur fan kan man leva helt på en annan människa?! Jag skulle aldrig klara av att göra det! Varken att försörja en annan människa, eller att bli helt försörjd av en annan människa.



Oliwer sitter i lyxfåtöljen i sitt rum och läser lite:)


Snälla kommentera lite! Det är så mycket roligare att skriva när man känner sig lite uppskattad.


Postat av: Karin

Halloj =) Skönt med promenad =) Och håret blev fint. Hoppas ni får en skön ledig helg tillsammans. Kram

2010-05-13 @ 22:03:50
URL: http://onelifetolive.blogg.se/
Postat av: Elin - Mamma till Edvin och lillebror i magen ♥

Oj, vad massor med steg du gått!

O jag gillar "actionbilden" på A :)



Tack för din fina kommentar om mormor!

Kram kram

2010-05-14 @ 08:20:06
URL: http://www.edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: Anja

Fin du blev i håret :) Kram

2010-05-14 @ 09:17:24
URL: http://anjaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0