Ledig fast ändå inte!

Halloj!

Igår missade jag att skriva något i bloggen.
Jobbade 4.30-14.45, sen sov jag en stund. Min lilla familj gick ut på promenad på kvällen. Den avslutades i lekparken. Oliwer sprang runt och lekte som en tok och bröt ihop när vi skulle gå hemåt.

På kvällskvisten sen åkte jag in till McD och träffade min kompis Johan:). Han hade varit ute och kört ungefär hur många mil som helst med jobbet, och var på väg hem till Sthlm. Han skulle stanna och äta lite. Så en McFlurry blev det till mig. De kunde inte göra latte på kvällen?! Hur kan man inte göra latte?! Blev en aning besviken, men en glass gick ju ner den oxå:)








Oliwer hjälper Morfar att plantera päronträdet som Mormor fick i födelsedagspresent:)
Min duktiga lilla kille!




Lilla familjen fikar lite ute i solen:)





Idag har jag fullt upp, fast jag är ledig. Får se hur mycket uppdatering som kan/hinner göras!

Vad har ni för er idag?
Kommentera gärna!
Det är så mycket roligare att skriva och berätta saker om man får lite feedback!

Postat av: Elin - Mamma till Edvin och lillebror i magen ♥

Härliga bilder!

Idag blir det en lugn dag hemma...Edvin är fortfarande trött o slut efter att ha varit sjuk hela dagen igår. Så det blir hemma mys o kanske lite städ?

Kramar

2010-05-05 @ 10:54:38
URL: http://www.edvinsmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0