Inga kommentarer

Jag har ingen lust att berätta för hela världen om varför jag opererade mig. Några vet och några vet inte. Så kommer det att förbli. Tjata inte och besvara mig era elaka kommentarer om att jag inte "vågar" berätta osv osv. Mina vänner vet om vad som händer.

Nu har jag tittat på en Johan Falk film och tagit det lugnt. Skönt som fasen! Imorgon är jag ledig igen men sen börjar jag jobba. Tre förmiddagar bjuds det på då. Härligt värre.

Jag köpte faktiskt en kebab med strips på väg hem. Det var sjukt gott:)



Bild på en stoooor kebab från google.

Vad har ni gjort idag?

Kramar!

Postat av: Sanna

Hoppas du får en fin dag i morgon! Kram på dig.

2010-02-24 @ 19:35:57
Postat av: Pia

Du verkar ju må bra och det är ju huvudsaken :) Skit i alla dräpande kommentarer, inte värt å lägga energi på!

Kram

2010-02-24 @ 20:13:47
Postat av: Agnieszka- mamma till 2

Gott med kebab! Nu blev ju jag sugen på det oxå=)



kramis

2010-02-24 @ 21:19:49
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Frida

Hoppas att opertionen gick bra och att det inte var allt för allvarligt. Ska inte fråga någe mer om den ;-)



Ha en fortsatt trevlig kväll!



Kram

2010-02-24 @ 21:29:01
URL: http://fridizan.blogg.se/
Postat av: Elin

Krya på dig =)

2010-02-24 @ 21:36:53
URL: http://elsabelsa.blogg.se/
Postat av: Pilla

KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM :-)

2010-02-24 @ 23:25:07
Postat av: Elena

Jag hoppas att du mår bra. Ja kebab är ju gott det var länge sen jag åt. Men jag kan inte säga att jag tycker det ser så gott ut på bilden, lite för mycket kebab. Kram kram

2010-02-25 @ 14:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0