Pust!

Så där, nu har alla åkt hem. Oliwer fick skojiga paket med massa fina saker.
T-shirts, en skjorta, ett par jeansshorts, en body, ett par strumpor, ett pussel, en hink med spadar och andra sandgrejer och ett tåg. Stort tack!

Vi bjöd på mumsig tårta som Darlingen hade gjort, bullar och kakor. Efter det plockade vi fram två stora fruktfat.
2 sorters melon, physsialis och 2 olika sorters vindruvor.

Synd att inte alla som skulle komma kom, men vi hade det jättemysigt med de som dök upp:D
Vi har underbara vänner! Kanon!


Lägger ut bilder senare ikväll. Ni måste se den fina tårtan som Darlingen hade gjort!
Ska rota fram någon mat, och sen ska jag diska.

Vad har ni gjort idag?

Kramar!!


Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Roligt att han fick så många fina presenter! :)



Idag har det varit lugnt...eftersom dagen började med att jag drog en thekopp över mig så har jag mest spenderat dagen med att ha ont :( Men nu är det mycket bättre, så jag ska absolut inte klaga :)



Kramar

2009-06-28 @ 19:19:54
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0