Fredagsmys;)

Sitter med ett stort glas vin, tända ljus, popcorn och tittar på film.
Kom hem från jobbet för en liten stund sen.

Det har varit en bra dag. Den har gått ganska fort, som alla andra dagar.
Bara två dagar kvar att jobba den här helgen. Det råkade bli att jobba fyra helger i rad nu, men
snart har jag klarat av två av dem.  Woho;)

Jag har inte så mycket att skriva, eftersom att jag har tystnadsplikt;)

Darlingen jobbar ju nätter nu i helgen, så Oliwer fick följa med till jobbet, så följde han med mig
hem sen. Han ligger och halvsover, men somnar nog snart. Hoppas jag.
Då kanske det inte blir så jättetidigt imorgon. Det blir värre när han blir äldre, då kan man ju inte
dra med honom till jobbet "mitt i natten".

Vilken tid somnar era barn? Sover de hela natten?

Kramar till er!

Postat av: sofi

Linus somnar vid 18 tiden och sover till 06.00 fast han vaknar fortfarande en gång på natten och äter välling =)

2009-06-06 @ 08:39:41
URL: http://sofiiin.blogg.se/
Postat av: tezza

ellen somnar vid halv åtta och sover til 6-8 på morgonen !!

2009-06-06 @ 09:41:07
Postat av: Sofie

Det kvittar när Hugo somnar på kvällen så vill han alltid gå upp vid 6-7tiden på morgonen. Oftast brukar han somna runt sjutiden på kvällen vilket är rätt skönt för då får jag och Pontus lite egentid ihop:)



Ha det så bra på jobbet nu i helgen!

Kram

2009-06-06 @ 10:48:55
URL: http://www.zouphie.blogspot.com
Postat av: A-K

Stella somnar kl 20 och vaknar mellan 7-8. Är vaken nån timme och sover sen 1-2 timmar igen. Ganska skönt faktiskt.

2009-06-08 @ 21:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0