Lite kaffe.

-570ae482f029d64c6a8785c0ca5c35d.png

Kolla varifrån!

Lite kaffe. Har jobbat som faan. Haha, eller nåt;). Sitter och kikar på incheckat bagage, ganska lugnt för tillfället. Imorgon är det bara en dag kvar, sen ledig igen. Darlingen oxå. Ska åka och hälsa på mitt nya lilla kusinbarn på tisdag. Hon valde att se livets första ljus dagen innan Oliwers ettårsdag;). Vad gör ni en dag som denna? Kommentera gärna;) stora kramar!


Postat av: Allt om MRS H

Idag (och igår) har jag testat på att vara 3 barns mor. Har min söta systerdotter här hos mig. Trist att det regnar bara, man blir så begränsad. Är det bara i Göteborg det regnar eller även hos er?



KRAM/Helena

2009-07-11 @ 20:59:19
URL: http://www.nenaas.blogspot.com
Postat av: Bea

Är det Lotta som fått barn? Hälsa och gratta! Hur är det med henne?

2009-07-12 @ 19:56:55
URL: http://lillabeas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0