Hallå gråa dag!

Idag låg jag kvar länge i sängen. Ända till kl 11. Somnade väl vid 2, nån j*l som skrek någonstans, vi kunde inte urskilja om det var inne i huset, eller utanför. Skulle inte bli förvånad om det kommer fram att våran granne ovanpå har haft en fånge inlåst, eller mördat nån. Hehe.

Vill ha ett hus! Behöver ett hus! Idag är andra visnignen på ett hus som vi är lite intresserade av. Vi ska gå dit idag med.
Fråga mäklaren massor med frågor;) (Sist kunde hon inte svaret på många, utan kom med lite undvikande svar att färgen inne på toa är ju väldigt fin iaf...:) Haha)
Vissa borde inte bli mäklare!

Idag tänkte jag ta fram skurhinken och tokstäda. Blev inte av igår, då vi kikade på två filmer, sen åkte och spelade badminton, sen åt hos mamma och pappa och sen fikade hos Tessan och Marcus. Vi kom hem vid 23-tiden.
Men det var en rolig dag!

Jag borde ju ha träninsvärk i armen (och på lite andra ställen med för den delen) idag, men känner inte så mycket.
Visste väl att jag är sjukt vältränad;) haha!

Ni röstar väl på mitt spett varje dag? Nu är det slutspurten i den tävlingen;) Rösta rösta rösta!!!



Oliwer vinkar till djuren på Kolmårdens djurpark.

Vad hittar ni på en regnig och trist dag som denna?
Nu känner jag att det är dax för kaffe:)

Kramar



Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Hoppas att det är ett hus som kanske blir erat...håller tummarna hårt för det :)



Idag håller jag på att fortsätta att storstäda köket. Inget jag hade planerat, men efter att ha hittat en larv i besticklådan kände jag att jag ville städa resten av köket idag ;)



KRAM!

2009-07-28 @ 12:14:51
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Självklart har jag röstat på ditt spett också ;)



Kramar!

2009-07-28 @ 12:16:01
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Mamma och Mormor

Hejsan!

Det blir några vändor till sopstationen, ev städning på nedervåningen, inte så kul, men det måstes,ibland.

Kram!

2009-07-28 @ 13:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0