4e plats igen

Kämpa kämpa mina älskade läsare! Är nere på 4e plats igen, förmodligen är det inte många röster som skiljer mellan 3e och 4e plats just nu. Men snälla, gå in och rösta! Varje dag! Tävlingen avslutas på söndag.

Som jag har skrivit förut så tänker jag inte skriva ut i bloggen vad det är som har hänt, utan de som vet, de vet, och ni andra kanske får reda på det i framtiden. Eller inte. Det märks.

Du Sara, som har kommenterat, varför skulle jag berätta för någon som jag inte ens vet vem det är?
Skriv en bloggadress, eller ett efternamn eller nåt, känner jag dig kanske jag berättar, men det verkar ju uppenbarligen inte som att du ingår bland mina vänner. Då skulle du fått veta utan att tjata.
Som jag har skrivit förut, det är frivilligt att läsa min blogg. Jag bestämmer själv innehållet i den. Love it or leave it.

Usch idag känner jag mig som ett vrak. Vill inte göra nåt alls. Men måste. Måste gå ut med Zelda på promenad.
Ska plocka lite hemma med.

Fan, fick ett sms precis om att vi inte kommer buda högre på huset vi har tittat på.
Tänker inte betala mer för det huset.
Ja men eftersom att precis allt går åt helvete i mitt liv just nu, så var det ganska väntat.

Hoppas att ni mår bra iaf. Jag kommer igen. Någon gång. Jag tar mig upp. Vänta bara.
Saknar någon att prata med.

Over and out.

Glöm nu inte att rösta;)

Postat av: Lilla jag

Det här med skitdag verkar vara en en trend...

2009-07-30 @ 11:50:58
URL: http://irenev.blogg.se/
Postat av: Milla

Nu har jag röstat igen :) Hoppas att du snart känner dej gladare :) Kramar

2009-07-30 @ 11:54:18
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Karin

Jag hoppas du mår bättre snart =) jag röstar o röstar, hehe. Tänker på dig! Kramar

2009-07-30 @ 11:54:42
URL: http://onelifetolive.blogg.se/
Postat av: Mamma

KRAM!!!!

2009-07-30 @ 13:05:23
Postat av: Pernilla

Nu försöker jag läsa ikapp efter semestern. Har inte riktigt fattat vad som hänt men du vet att du kan prata med mig om du känner för det! Jag lyssnar gärna :) Kram på dig!

2009-07-31 @ 21:58:40
URL: http://pearn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0