Värdelöst!!!

Sov jättedåligt i natt, vaknade till och hade så SJUKT ONT I ENA TUTTEN!!!! Bläää!!!
Huvudvärk oxå på det. Jag har iaf pumpat ur den tutten nu, förmodligen va det mjölkstockning. Men det gör så ONT!
SMÄRTA!

Jag skulle ju åkt in till stan o fikat med några brudar, men ist blir jag kvar hemma. Ska försöka vila lite till. Ta ett piller o försöka sova lite, sen kanske jag e fit for fight igen=)

Nää, jag tittar in här lite senare.

Ciao

Postat av: Agnieszka

Ush för mjölkstockning. Hade det 3 ggr under Novas 3 första veckor i livet.... sen slutade jag amma då jag inte klarade av mer..... hoppas bara det går bättre denna gång!

Ska kika på bilderna du mejlat och skickar tillbaka dem!

kramar

2008-10-16 @ 12:12:31
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: FELICE - FASHION IS HOT OR NOT

Fin blogg=)



KOLLA IN WWW.MODEISDELICIOUS.BLOGG.SE

KOLLA IN WWW.MODEISDELICIOUS.BLOGG.SE

KOLLA IN WWW.MODEISDELICIOUS.BLOGG.SE

2008-10-16 @ 15:04:23
URL: http://modeisdelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0