Traderaträsket

Dax att sova kanske?

Fasen ramlade ner i Tradera-träsket en liten stund. Eller ca 2 timmar har jag suttit o tittat där, kan väl hända att jag har budat på några saker....=)
Hoppas att någon budar över... Men samtidigt inte....=) Hehe e man shoppohollic så e man. Tur att det inte e så dyra saker iaf!

Erkänn att du oxå e fast i traderaträsket!!!! Snälla för min skull=)

Postat av: Dessi

Jag brukar ha samma problem, bara o uppdatera 1000 gr så funkar det, annars prova en annan gång. Det är bloggkoll som har nåt fel.

2008-10-06 @ 08:07:38
URL: http://mrsahstroms.blogg.se/
Postat av: Agnieszka

Jag kan väl inte säga att jag är fast men jag säljer lite saker där. Har ännu inte köpt någonting.



Ang paketet jag fick idag så har jag ingen aning om vad det kan vara. Har ju som sagt inte budat på någe på tradera... och vad jag minns så har jag inte tävlat om smink någonstans.... men man vet ju aldrig=)



Är det okej om jag länkar till din blogg från min?

kramar

2008-10-06 @ 11:39:29
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0