Morgonpigg!

Hehe jaa inte jag, men Oliwer tyckte att vi skulle gå upp nu. Han sitter som vanligt i babysittern och tittar på barnkanalen. Han sitter o viftar o pratar med dem=)

Blev ganska sent i natt. Robin åkte väl hem vid 2.15 eller nåt, så då gick jag o la mig. Oliwer sov ju sen en stund innan, men det e bara o vakna o mata och nu tyckte han som sagt att vi skulle gå upp. Bara o göra det!!

Igår när jag badade, passade vi på att bada Oliwer oxå! Så han fick prova sina nya badbyxor. Hittade ett par på tradera. 40kr inkl frakt. Lagom!
Igår när darlingen åkte till jobbet passade jag på att fixa lite i lägenheten. Eftersom att akvariet försvann så ska vi byta ut den bänken som det stod på mot en annan. Eller vi ska ha det så just nu, blir en ny hylla vid nästa ikea-besök.Behöver en till till dvd-filmerna. Den som vi har nu e överfull, fast vi har ställt alla filmer dubbelt. Jobbigt varje gång man ska se på nån film, att behöva leta bakom....!

Nu fick jag massa att göra.
Höres senare!

Postat av: Dessi

Thanks =oD

2008-10-14 @ 13:01:29
URL: http://mrsahstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0