Uttråkad!

Jag är så sjukt uttråkad och deppad.
Fasen det va inte många dagar sen jag va så här deppad sist och då stannade jag inne i 2 dygn.
Stanna inomhus i 2 dygn kan jag inte göra den här gången, imorgon blir det kryssning.
Viking Cinderella.
Just nu skulle jag nog hellre vilja va hemma hela helgen.
Jag hoppas verkligen att de känslorna går över tills imorgon.
Skulle behöva packa väskan (Eller väskorna?) oxå, men orkar fan inte just nu. Blir ni förvånade?

Sitter här med glögg. Skulle helst velat ha vin, men har inget av den varan hemma, så glögg får duga.
Oliwer sover. Darlingen och Zelda åkte för en stund sen. Zelda ska ut till Jönis över helgen eftersom att vi ska bort imorgon och Darlingen ska jobba natt.

Nääe, usch vilket klagoinlägg det här blev. Skulle behöva lite uppmuntring nu igen känner jag.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0