Städa va de ja.....=)

Just ja, vi skulle städa idag..... =) hehe....

Jag har iaf diskat massor och torkat o grejat i köket, sen lagade jag mat. Pyttipanna med ägg=)
Gott!

Jag har hunnit med att ta ett långt o varmt bad oxå. Det behövs!!

Darlingen va snäll o bar upp min andra låda med julsaker från källaren. Han tog med julgranen oxå, så den står ute på balkongen nu, ska klä den o så, sen får ja se om den får stå inne eller om den får stå kvar där ute.
Min lilla gran på 150cm=)

Ska ta o rota lite i lådan o se om de finns några fler roliga julsaker att plocka fram. Ska iaf ställa in en adventsljusstake i Oliwers rum. Blir nog en i sovrummet oxå, kanske en i vardagsrummet.

Karin gillade några av Oliwer gamla kläder jag har lagt ut på Tradera, så jag tog bort de 3 auktionerna, så ska hon få dem när hennes lille Hektor tittar ut=)

Nääe, om ja ska försöka mig på ett sista ryck, måste faktiskt dammsuga idag iaf, borde våttorka med. Zelda har ju löpt, så det har blivit några små fläckar efter det.

Det kanske e One three hill nu på femman??=)
Jaaaaa, det e det=) Och vips så sköts städningen fram en timme till. Men vad gör det??=)



Har ju sett alla avsnitt på alla säsonger hittills, utom de typ 5 senaste avsnitten.
Men jag funderar på att se om alla säsonger igen=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0