Badrumskåp

Idag har vi städat lite och satt upp det "nya" badrumskåpet (Som jag köpte runt jul). men nu e de uppe iaf=) Skönt det, vi har ju använt tvättmaskinen som bord, nu ska det bli slut på det.

Annars idag har jag ringt och sagt upp mitt tre abonnemang som jag inte har använt på typ nåt år.
Vi va och köpte en tonfisksallad och en kebabrulle och åkte till hamnen och åt det. Riktigt skönt ute i solen, fast det blev lite kallt när det blåste. så typiskt mig att alltid va i närheten av vattnet...=)

När vi va på väg hem från stan åkte vi förbi hemma hos mor o far och fikade lite.

Det e väl va som har hänt idag. Darlingen ligger o vilar lite pga att han ska jobba natt i natt, så ja o Zelda ska väl titta lite på tv. Får rota fram någon bra film.

Kanske ska ta ett bad, och kanske göra de där slingorna som jag har planerat i två månader???
Ja, ett bad iaf=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0